Nowości
Kaps Black Perfect Shine
Kaps Black Perfect Shine
13,00 zł
szt.
Kaps 020070
Kaps 020070
35,00 zł
szt.
Kaps 050419
Kaps 050419
12,00 zł
szt.
Kaps 050412
Kaps 050412
12,00 zł
szt.
Kaps 010919
Kaps 010919
10,00 zł
szt.
Promocje
Domeno 2346
Domeno 2346
239,00 zł 129,00 zł
Carinii B1808 p
Carinii B1808 p
309,00 zł 269,00 zł
Duo Men 406
Duo Men 406
199,00 zł 159,00 zł
Tamaris 1-25412-29 o
Tamaris 1-25412-29 o
339,00 zł 199,00 zł
Tamaris 1-25232-29 b
Tamaris 1-25232-29 b
299,00 zł 199,00 zł
Karino 0839 b
Karino 0839 b
269,00 zł 229,00 zł
Maciejka 00604 k
Maciejka 00604 k
249,00 zł 199,00 zł
Venezia 290218
Venezia 290218
479,00 zł 299,00 zł
Tamaris 1-25811-29
Tamaris 1-25811-29
359,00 zł 199,00 zł
Carinii B2187 z
Carinii B2187 z
279,00 zł 199,00 zł
Jana 8-25317-21
Jana 8-25317-21
349,00 zł 279,00 zł
Krimen 3555 b
Krimen 3555 b
369,00 zł 299,00 zł
Visconi M-110
Visconi M-110
239,00 zł 139,00 zł
Caprice

O Firmie

Historia działalności firmy Caprice w Polsce sięga początku lat 90-tych, kiedy to produkowała na terenie naszego kraju cholewki obuwia damskiego, montowanego później w Niemczech, w Pirmasens, mieście uznawanym jako światowa stolica technologii obuwniczych. W efekcie znacznego zwiększenia zapotrzebowania na swe produkty ale też dużych zmian na zachodnioeuropejskim rynku pracy rozpoczęła również produkcję części swych kolekcji w Polsce. W pewnym momencie podjęła nawet starania wykupienia polskiego zakładu produkującego cholewki aby inwestując kilka milionów ówczesnych zachodnioniemieckich marek na jego bazie wybudować nowoczesną fabrykę obuwia. Niestety, jeden z polskich producentów, poprzez niezupełnie zgodne z prawem działania przejął ten zakład, doprowadzając go zresztą w późniejszym okresie (jak też i inną dużą fabrykę ze Słupska) do upadku... Był to moment przełomowy w historii Caprice.

Zamiast w Polsce, supernowoczesne centrum technologiczne powstało w niemieckim Pirmasens, natomiast masową produkcję firma rozwinęła zarówno w Polsce, w tzw. "przerobie uszlachetniającym" dostarczając całą technologię, odpowiednie maszyny i wszelkie materiały, jak również w kilku innych krajach Europy i Dalekiego Wschodu. Mimo, że cała produkcja przeznaczona była na rynek zachodnioeuropejski, już w roku 1994 niektórzy polscy handlowcy mieli okazję zapoznać się z modelami damskiego obuwia Caprice. Pomimo faktu, że na polski rynek trafiały wyłącznie niewielkie próbne partie obuwia z produkcji przeznaczonej na Zachód, już wówczas wiele polskich klientek doceniło zalety obuwia Caprice, które było niezwykle wygodne, lekkie i elastyczne. Wtedy też firma Caprice zastosowała na większą skalę swój patent - system amortyzacji w obcasie, nazwany pierwotnie Softwalk, który od czasu późniejszego wprowadzenia do produkcji we wszystkich firmach koncernu Wortmann otrzymał nową nazwę i jako Antishokk znalazł już zastosowanie w dziesiątkach milionów par butów damskich produkowanych pod różnymi markami, między innymi Tamaris i Sally Ohara.

Zachęcony pierwszymi próbami Dariusz Żabiński, prowadzący wówczas działania Caprice w Polsce, postanowił zainteresować stronę niemiecką możliwościami sprzedaży obuwia Caprice na rynku polskim. W efekcie, w końcu roku 1996, w centrali koncernu Wortmann, do którego należy firma Caprice, zapadła decyzja o wprowadzeniu na polski rynek regularnej sprzedaży nie tylko obuwia Caprice ale także marek Tamaris, Gino Ventori, Fun & Co. Już w pierwszych kilku miesiącach roku 1997 wartość kontraktacji obuwia niemieckiego koncernu przekroczyła ponad dziesięciokrotnie wszelkie uzyskiwane wcześniej poprzez kilka niezależnych kanałów dystrybucji. Z uwagi na ogromne zainteresowanie rynku polskiego powstały zorganizowane przez Dariusza Żabińskiego polskie filie niemieckich firm Wortmann i Caprice. W poczatkowym okresie udział sprzedaży obuwia Caprice był jeszcze stosunkowo niewielki, ale od wprowadzenia do produkcji w roku 2003 nowego patentu Caprice "walking on air" sprzedaż tej marki rosnie w postępie geometrycznym.

Obecnie polskie przedstawicielstwo Caprice kierowane przez Dariusza Zabinskiego obsluguje sprzedaz do ponad 500 klientow w Polsce oraz kilkudziesieciu na Litwie. Firma tradycyjnie uczestniczy we wszystkich targach branzowych w kraju i za granica, bierze udzial w Dniach Zakupow GARANTa, organizuje tez wlasne spotkania bankietowe. W biurze handlowym w Poznaniu mozna przy muzyce i dobrej kawie obejrzec wszystkie dostepne kolekcje a personel zarezerwuje czas i mila atmosfere. Firma wyciagnela wnioski z kilku bledow popelnionych na poczatku kontaktow z polskim rynkiem a zadowolenie i zaufanie klientow stalo sie motorem blyskawicznego rozwoju. Marka Caprice jest juz kojarzona z bardzo wygodnym i jednoczesnie modnym obuwiem, w ktorym nawet przy drobnych detalach nie zastepuje sie niczym naturalnej skory. Stosowane w butach Caprice innowacje, w szczegolnosci system "walking on air" nie sa zadnym gagiem reklamowym a ich obecnosc jest zarowno widoczna jak i wyczuwalna juz przy pierwszym kontakcie, co znakomicie wplywa na wyniki sprzedazy detalicznej.

Caprice wspiera swych klientow roznorodnymi materialami reklamowymi. Jednolita strategia marketingowa prowadzona w Polsce konsekwentnie od kilku lat zbudowala juz bardzo pozytywny wizerunek marki Caprice, znikoma ilosc reklamacji i coraz ciekawsze kolekcje sklaniaja wielu handlowcow do rozwijania wspolpracy.

Firma Caprice na fali ogromnego sukcesu systemu "walking on air" wprowadza na rynek dodatkowa marke "air", ktora mimo wyposazenia w systemy "walking on air" i "ANTIshokk" bedzie dostepna w bardzo konkurencyjnej cenach. Ponadto w planach Caprice jest seria szkolen dla personelu sklepow oraz zintensyfikowanie reklamy konsumenckiej, byc moze nie tylko na ziemi... Polskie stewardesy doceniaja juz walory butow Caprice w ekstremalnych warunkach zmiany temperatury i cisnienia podczas wielogodzinnego lotu. Daje to wiele ciekawych pomyslow na przyszlosc...

PatentyWalking on air

Walking on air

Wprowadzając walking on air firma Caprice udowodniła, że możliwe jest stworzenie obuwia, które likwiduje skutki pocenia latem i ogrzewa stopy zimą. Jest to możliwe dzięki specjalnej konstrukcji górnej części podeszwy i wkładki oraz systemowi kilkuset mikrozbiorniczków. Tylko 30% powierzchni stopy ma bezpośredni kontakt z wkładką. 70% powierzchni stopy pozostaje zawieszone w powietrzu. A powietrze, jak powszechnie wiadomo jest doskonałym izolatorem.

Niskie temperatury oddziałujące na podeszwę, nie oddziałują jednocześnie na stopę – na przeszkodzie staje kilkumilimetrowa warstwa powietrza, która ma temperaturę zbliżoną do temperatury ciała. Jeśli obuwie jest noszone przy wysokich temperaturach, mikrokropelki potu są odprowadzane do niewielkich zbiorniczków, osadzając się na ich ściankach. Zapobiega to poceniu stopy a także nieprzyjemnemu zapachowi obuwia, gdyż wilgoć nie wnika we wkładkę czy podeszwę – odparowuje ze ścianek mikrozbiorniczków na krótko po zdjęciu obuwia.

ANTIshokkANTIshokk

Wysokie obcasy są dla wielu kwintesencją damskiego obuwia. Aby móc korzystać z niezaprzeczalnych walorów tego rozwiązania trzeba często wielu wyrzeczeń. Buty na wysokim obcasie w przeważającej większości nie należą do wygodnych, mogą niekorzystnie wpływać na zdrowie, poprzez obciążenie kręgosłupa i stawów, często wydają charakterystyczny stukot w trakcie chodzenia.

ANTIshokk to odpowiedź firmy Caprice na wszystkie te bolączki. To system amortyzujący umieszczony w obcasie, który tłumi do 50% wstrząsów. Dzięki niemu stawy i kręgosłup podlegają o połowę mniejszym drganiom i obciążeniom. A i stukot jest nieco mniej słyszalny.

Super FlexibleSuper Flexible

Stopy to idealny wymysł inżynierii natury, dlatego tak ważne jest aby nasze obuwie umiało im zapewnić idealny komfort i wygodę, bo w butach spędzamy przecież większość czasu. Zapewne wielu z nas popełniło kiedyś błąd, kupując niewygodne, sztywne buty a efektem ich noszenia były zmęczone i obolałe stopy.

Firma CAPRICE opracowała system, który dzięki unikalnej technologii montażu sprawia, że buty idealnie dostosowują się do potrzeb naszych stóp, zapewniając im niespotykaną elastyczność i wygodę.

<<< Oferta Caprice

up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl